niedziela, 14 lutego 2016

Dobra kawa nie jest zła

Dziś ostatni dzień kawkowania w Spuchlikowie .
Na bloga Magdy trafiłam kilka dni temu i muszę przyznać, że bardzo mi się tam spodobało :) Dzięki tej zdolnej osóbce pokolorowałam "na poważnie" pierwszy stempel :) - o  TEN wlaśnie .Stempel Magda podarowała nam z okazji pierwszego roku blogowania. Postanowiłam przyłączyć się do zabawy ponieważ od kilku dni mam ochotę na próbowanie czegoś nowego. W tym przypadku nowym jest kolorowanie stempli jak również nieśmiałe próby użycia gessa, które kupiłam kilka lat temu i w sumie wyschło prawie :)

Kawę ,o którą pyta Magda lubię najbardziej tą wyczekaną. :) Tą, o której myślę wieczorem, a którą wypiję rano zaraz po obudzeniu :) I musi być koniecznie pół na pół czyli pół szklanki kawa+ woda a drugie pół mleko :).
Kolejna rzecz to blogowanie. Pracę zamieszczam na blogu już jakoś 6 lat. Ciężko mi to nazwać blogowaniem z prawdziwego zdarzenia ;) no ale od czasu do czasu coś tu się pojawia :)

Ze scrapowych rzeczy co lubię najbardziej ? Hmm...w swoich pracach najbardziej lubię podrzeć trochę papieru, kwiaty, kalkę techniczną i tiul. Uświadomiłam sobie również, że lubię kolorować :D

Życzę Magdzie kolejnych pięknych prac a także wielu zainspirowanych jej pracami osób - bo mnie wlaśnie zainspirowała :)

Moja kawoszka wyszła taka trochę remontowa :) I właśnie wtedy często z pomocą przychodzi kawa, kiedy mamy już dość tego bałaganu, że coś nie idzie nie tak jakb się  tego chciało, że remont się przedłuża itp....więc keep calm i napij się kawy ;)


Pozdrawiam gości :)

6 komentarzy:

  1. Świetna jest! Remontowa! Super, właśnie tak :D Ogromnie się cieszę, że i Ty dołączyłaś, jesteś TRZYDZIESTA! Nie mogę uwierzyć. Tyle miłych słów :) :)
    Pozdrawiam i dalej próbuj z nowościami, bo dobrze Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka świetna, jak zawsze u Ciebie:) ja też odkryłam radość w kolorowaniu stempli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny nieład remontowy wokół kawoszki :) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że Wam się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń