środa, 10 lipca 2013

TDZ # 23

Sprawczynią tego fioletowo-różowo-babeczkowego zestawu w tym miesiącu jestem ja. Przygotowując go miałam już w głowie  wygląd kartki. Taką też zrobiłam, jednak efekt końcowy mnie nie zadowolił. Trochę pomyślałam ( ze 3-4 godziny to myslenie mi zajęło ) i postanowiłam wywalić babeczki odbite stemplami. W zamian za to dodałam dwie porcje kremu  i zrobiłam jedną ale z potrójną ilością kalorii !
Zapraszam Was do Asi , Joasi oraz Madzika aby obejrzeć ich słodkości. Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Bardzo apetycznie wygląda ta karteczka :) Taka porcja kalorii na kartce jak najbardziej wskazana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia, wyszło super. Ta babeczka robi robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna! bardzo podoba mi się ten babeczkowy wykrojnik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! To ci dopiero babeczka!!!! Chciałabym taką dostać na urodziny - zarówno w formie papierowej jak też do schrupania!! Ta masa jagodowa (tak myślę) musi być przepyszna :)))

    OdpowiedzUsuń