niedziela, 10 lutego 2013

TDZ # 18

Witajcie :D Dziś przypada 18-ta runda Towarzystwa Dobrej Zabawy :) Z tej oto okazji przygotowałam kartkę (kto by się spodziewał :])Zestaw na tę rundę przygotowała dla nas Joasia. Do zrobienia kartki wykorzystałam prawie wszystkie materiały. Nie dodałam tylko tej części kwiatka, która została po oddzieleniu jej od pręcików.
Po zaprezentowaniu mojej pracy nie pozostaje mi nic innego jak gorąco zaprosić Was do Joasi, Asi oraz Magdy aby podejrzeć ich karteczki :D. Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Kartka jest piękna!
    Ciesze się, że zestaw dotarł do Ciebie i możemy oglądać to co z niego wyczarowałaś.
    Po tym jak Magda pomyliła adresy dwa razy sprawdzałam czy wpisałam właściwy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności,podoba mi się ten wykrojnik pod różyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorystyka i układ. Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń