sobota, 17 listopada 2012

Nie mam pomysłu na tytuł.

Witajcie ! Czy Wy też nie możecie doczekać się grudnia, choinki, świątecznej atmosfery? Ja właśnie nie mogę. Jak tu czegoś nie kupic w listopadzie skoro na półkach takie "cuda". W tym roku będzie u nas skrzatowo, serduszkowo, domkowo i jeszcze coś zapewne wymyślę .
Dziękuję Wam za komanetarze jakie pozostawiłyście u mnie pod ostatnimi postami. Jest mi bardzo miło je czytać. Dziś i jutro nadrobię zaległości i wpadnę do Was z wizytą :) Udanego dnia ! Gosia K.

2 komentarze:

  1. Gosiu, przyznaję, że nie spieszy mi się tak bardzo do grudnia, ponieważ czas tak szybko biegnie, że chyba nie zdążę zrobić wszystkiego co bym chciała. Nie wiem, jak u mnie będzie na święta, ale u Ciebie już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! ja marzę o takim domku:) robi się juz uroczo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń