piątek, 10 sierpnia 2012

TDZ # 12

Chyba będę pierwsza z moją kartką. To nie dlatego, że jestem tak niecierpliwa. Powodem jest czas a raczej jego ciągły brak. Więc teraz puki troszkę go mam wykorzystam na ważne sprawy:). Sierpień to miesiąc AŚKO i to AŚKO jest twórczynią fioletowo - niebiesko - żółtego - zestawu. Pierwsze wrażenie po otwarciu koperty, jak zwykle - "czy ja coś z tego zrobię?"; " hmmm pewnie będzie ciężko" itp. Ale zrobiłam. Niestety nie udało mi się na kartce zamieścić wszystkich materiałów. Został mi kwiatek i wstążki. Co prawda wstążki próbowałam gdzieś poupychać jednak po godzinie namysłu i kombinatorstwa stwierdziałam, że NIC NA SIŁĘ. Moja kartka prezentuje się tak:
A teraz odwiedźcie koniecznie Asię, Joasię oraz Magdę by zobaczyć efekty ich zmagań z Aśkowym zestawem. To by było na tyle :) Pozdrawiam serdecznie każdą osóbkę, która się tu znajdzie :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. A gdzie ten papier z krzesłami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Z krzeseł zrobiony jest koper i umieszczony pod tym fioletowym .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo energetyczne kolorki, świetne przeszycia z motylkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciłaś mnie tą kartką. Nietypowe zestawienie kolorów, ale poradziłaś sobie rewelacyjnie! Pomysł z przeszyciami motylków super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka jest świetna a przeszycia motyli bardzo efektowne :D Sto razy lepsze niż klej! :)

    OdpowiedzUsuń