czwartek, 10 listopada 2011

TDZ # 3

...i kolejny 10-ty ... i kolejna karteczka.
Tym razem zestaw przygotowałam JA.
Kartkę zrobiłam przedwczoraj - czyli jak zwykle, w ostatniej chwili :).
Pozwoliłam dołożyć sobie kawałek sznurka, na którym umieściłam perełki i za pomocą którego przerobiłam kwiatki, które później potuszowałam lekko.
Zachęcam Was do obejrzenia prac, które z tych samych materiałów wykonały Aśko i Madzik i Joasia. Ja sama jestem ich bardzo ciekawa !


A tak prezentuje się moja karteczka :




Pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. przepiękna kartka! podoba mi się pomysł na kwiatki, że też na niego nie wpadłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Mi zdecydowanie brauje stemplków z napisami. Przy następnych zakupach -zakupię choc jeden ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!! Od rana niecierpliwie czekałam, aż będę mogła zobaczyć co wyczarowałaś z tego zestawu.
    Pomysł na pomarańczowe kwiatki miałyśmy taki sam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie się prezentuje:)
    Piękna
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Coraz ładniejsze kartki Wam wychodzą. Z przyjemnością zaglądam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń