niedziela, 23 października 2011

W brązach i na okrągło .

Czy Wy też czasem macie tak, że chodzi za Wami kartka i musicie ją zrobić JUŻ TERAZ bez względu na wszystko??? Ta kartka właśnie w takich okolicznościach powstała. Zamiast wybrać się na spacer w tę piękną słoneczną niedzielę, siedziałam i cięłam i szyłam i sklejałam i co tam jeszcze :).




Kartkę postanowiłam zgłosić na Wyzwanie nr 6 w Galerii RAE, którego temat brzmi : NA OKRĄGŁO.

Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny i miłe słowa :D

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka, a w tym wyzwaniu brakuje już tylko Joasi - z naszego TDZ ;o))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie musimy Joasię namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna!! Jak czekolada z karmelem...albo coś w tym stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, jestem pierwszy raz u Ciebie, ale pięknie tutaj i inspirująco więc zostaję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. w brązach to ja bym mogła zawsze i na okrągło; śliczna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto było posiedzieć, bo kartka wyszła pięknie, te przeszycia, darcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka, bardzo fajne ma warstwy i przeszycia :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń