sobota, 27 sierpnia 2011

Witajcie !

Na początku chcę podziękować Aśko za pomoc w rozwiązaniu problemu z komentarzami ;). Jak się okazało, wystarczyło zmienić przeglądarkę i wszystko GRA :D. Przecież ja nawet nie mogłam nikogo dodać do obserwowanych osób:/... Ale już jest ok i to mnie cieszy ;).

Dziś pokażę kartki ślubne, z których jak z poprzedniej też jestem zadowolona ( nie często to się zdarza ).




Powstała jeszcze jedna, jednak jej nie pokażę, gdyż bardzo podobne pokazywałam już kilka razy.

Mam nadzieję, że spodobały Wam się te moje wypociny . ?

A jutro kartka, którą zrobiłam przez przypadek zupełnie.

POZDRAWIAM serdecznie wszystkie odwiedzające mnie OSÓBKI.



4 komentarze:

  1. Wow, obie są cudne, świetna kompozycja :) takie romantyczne... naprawdę bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kartki, a sposób w jaki je sfotografowałaś dodał im jeszcze więcej magii...

    OdpowiedzUsuń