środa, 24 sierpnia 2011

...Ślub...

Witajcie :)

Dziś zaczęłam "masową" produkcję kartek ślubnych do jednej z Kostrzyńskich kwiaciarni. Z tej kartki jestem bardzo zadowolona dlatego zobaczycie ją jako pierwszą.


Poniżej wersja tej samej kartki z wbudowanymi żarówkami :P.
A na poważnie to sprawa sierpniowego słońca. :)




I na koniec mam do Was pytanie. Czy Wy też macie problemy z dodawaniem komentarzy na niektóre blogi ??? Ja mam ten problem od jakiegoś juz czasu i już zaczyna mnie to denerwować. Albo nie mogę dodać wcale ( np. u Aśko ) albo muszę kombinować i za każdym razem wpisywać swoją nazwę i adres bloga. Są też blogi gdzie bez najmniejszego problemu mogę ten komentarz dodać......... MOŻE KTOŚ MI POMOŻE ?????????????? :) Przewidziana nagroda :D:D:D.

...pozdrawiam...


7 komentarzy:

  1. łał,ale fajnie,że możesz sprzedawać w kwiaciarni swoje karteluchy:)))

    zmartwiłaś mnie tym dodawaniem komentarzy:( a jakiej przeglądarki używasz?bo mi blog śmiga tylko na mozilli,na operze są kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu piękna kartka, a podświetlenie wyszło niezwykle efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, ja tez pytałam w kilku punktach u nas: kwiaciarniach itp, ale.... mi odmówili nie widząc nawet moich dzieł. Tak bez żadnej faktury nikt nie chce brać, a jeśli zaproponuje umowę o dzieło np - to już im sie nie chce ;o(((

    Karteczki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, zrobiłam taką pseudografikę do TDZ - możesz sobie pobrać, ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo wyśle oryginalnego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm..mi się wydaje, że jeśli są problemy to winna bloggera. Ja mam tak ilekroć blogger się psuje. Więc chętnie pomogę, ale chyba nie ma jak. Może opisz dokładnie problem? Śliczna kartka ślubna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń