sobota, 27 sierpnia 2011

Mój jest ten kawałek.....PAPIERU :)

Postanowiłam tą kartkę zgłosić do wyzwania na blogu UHK Gallery, gdyż ona własnie została zrobiona z mojego ulubionego papieru.
Historia jest krótka ale prawdziwa :). Kiedy rozpakowałam paczkę z papierami ze sklepu Galeria Papieru i ujrzałam ten kremowy z kolekcji Usłane Różami stwierdziłam, że jest po prostu idealny i już go uwielbiam!!! ( chodzi oczywiście o papier na wierzchu ) :)....
Dodam, że to moje pierwsze wyzwanie ;). Do tej pory nie brałam udziału w tego typu zabawach. Myślę, że teraz w miarę możliwości to się zmieni :).

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Cudnie delikatna karteczka!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Napis jest nadrukowany na kalce?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie: delikatnie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anula - tak napis wydrukowałam na kalce.

    Dziękuję Wam za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń