czwartek, 7 października 2010

Wiankowy debiut i inne.

Ah... no w końcu się skusilam na wianek wlasnej roboty! Tyle wianków się naoglądalam na blogach, że sama zapragnelam miec taki :).... Po tym moim debiucie czuję, że obwiankuję wszystkich i wszytsko !
Jak Wam się podoba ? Ja Nie ukrywam,że jestem bardzo zadowolona z efektu. :)





I kartka slubna... wiem byla juz taka nie raz, ale co zrobić jak podoba mi się ten papier i parka też niczego sobie ! :)




A na deser kosz dyniowy prosto z mojego balkonu :). Dyń w tym roku mam tyle, że glowa boli :)




Biorę się solidnie za produkcę BożoNarodzeniową :)Będzie na staro bo na staro najbardziej lubię !

Pozdrowienia dla Was kobitki :)

4 komentarze:

  1. Witaj po przerwie! Debiut wiankowy pierwsza klasa, mam zatem nadzieję, że na jednym nie skończysz :) Bardzo miło patrzy się na taką jesień - zamotaną w okrągły kształt... Kartka bardzo klimatyczna, a kosz bogaty - faktycznie. Ale ja dynie to tylko oglądać mogę, spożywanie wykluczone :)
    Wszyscy już o tych Świętach, a ja nawet nie myślę! Coś ze mną nie tak?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek cudnej urody :) Wspaniale obrazuje naszą piękną polską złotą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Debiut uroczy.Prześliczna jest ten wianek!Karteczka śliczna:)
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu.Tak mi miło na serduchu.
    Posyłam ciepłe uściski i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń